środa, 5 września 2012

Informacja :)

Hey kochani, mam dzisiaj strasznie dużo na głowie, więc nie wiem czy wyrobię się z rozdziałami <jeśli ktoś jeszcze nie zrozumiał, oznacza to, że nie ma żadnego szantażyku, nie chcecie - nie komentujcie, chociaż ciesze się, że jesteście:) >
Jednak jak już mówiłam, jestem zawalona robotą, rozdział jeśli w ogóle dzisiaj, pojawi się przed 22 - 23. Ale to nie jest pewne. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, ostatnio i tak was rozpieszczałam. :)
No nic, a teraz jeszcze jedno info :)
Nasza kochana Strega Bianca stworzyła stronę z listą opowiadań yaoi :) Dopiero kartka się zapełnia więc nie mam za wiele linków, ale już niedługo :) Będą się tam także znajdowały krótkie recenzje każdego blogu czy opowiadania :) Więc jeśli chcecie aby wasze opowiadanie było tam zamieszczone albo chcecie poczytać coś fajnego :)  Piszcie do mnie lub do Biancki albo na tę stronę z listą... Zapraszam serdecznie : 


http://listaopowiadanyaoi.blogspot.com/   !!!!



2 komentarze:

  1. no to ja mam nadzieję, że jednak uda ci się dzisiaj coś wstawić ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wstąpie po coś świeżego. I smacznego.^^
    Też mam ogromną nadzieję, że uda Ci się jednak coś wstawić, ale nie będę jakośspecjalnie zła jeśli Ci się nie uda. Rozumiem Cię doskonale. :)
    I uwierz - ja też się cieszę, że jestem. x) Takie cuda czytać. Ech.*Q*
    Strzałka,
    ~Tirea

    OdpowiedzUsuń