niedziela, 30 grudnia 2012

Pytania od Kimichi ;3



Dziękuję za nominację:3 Chociaż wiem, że nie piszę tak dobrze, by nawet być nominowana:) Tym bardziej dziękuje za docenienie mnie:)
Tam piszę, że powinnam odpowiedzieć na pytania i nominować 11 osób dopiero wtedy jeśli wygram. Ale chętnie podzielę się swoimi odpowiedziami na twoje pytania.

I mam także pytanie, wiem, że i tak nie wygram, ale chciałabym to na przyszłość wiedzieć… Jak można kogoś nominować do takiej nagrody?:) Jak już mówiłam, jestem ciemna jeśli o to chodzi.


Już poprawiłam:) przepraszam, patrzyłam na dwa blogi i mi się pomyliło:)

Pytania od Kimichi (´ω`)



    1.Lubisz anime Kuroshitsuji? - Tak, bardzo ;3
    2.Ulubiona postać z anime? - Jest ich wiele ale wymienię 3: Sebastian z Kuro, Naruto, Ciel <3
    3.Kim według siebie jesteś? - kompletną wariatką ciągle bujającą w obłokach.
    4.Lubisz pandy .3. ? Pandy? nigdy się nad tym nie zastanawiałam,,,ale tak:)
    5.Uczysz się japońskiego? - tak, od 4 lat, ale odliczając brak czasu zostaje bardzo mało czasu, więc nie umiem za wiele:)
    6.Jaką anime/mange/film/grę lubisz? - anime: Sekaiichi hatsukoi, manga - jest wiele:) film - bardziej drama - City Hunter, Yamato Nadeshiko Shichi Henge.
    7.Najciekawsza książka według ciebie? - mhm, wiele czytam, ale nie mam ulubionej książki.
    8.Co skłoniło cie do założenia bloga?  -
W sumie wpadałam na to sama ale bardzo pomogły mi przy tym Sol i Strega Bianca, ponieważ jestem ciemna jeśli chodzi o Internet xD haha Dlatego z góry bardzo im dziękuje ;3    
 9.Co chciałabyś robić w przyszłości? - chciałabym wyjechać do Japonii lub Korei i uczyć się tam i pracować, albo wyjechać do Londynu by tam znaleźć pracę po studiach:)
  10.Ulubiona postać z anime/mangi/filmu/gry? anime: Ciel, manga: Ritsu z Sekaiichi, film: Lee Hong Ki jako Jeremy w You're beautiful.
  11.Lubisz rysować/pisać lub słuchać muzyki?   - Uwielbial rysować ale nie umiem:) Pisać kocham i piszę jak widać niezbyt dobrze:) Słuchać muzyki? Tak głośno jak się tylko da:)


Nie nominuję żadnej osoby, bo po pierwsze nie wygrałam a po drugie nie wiem jak to zrobić xD Aj,,, ah ta Maru ;3

No to teraz znacie moje zdanie na kilka spraw:) Jeszcze raz, bardzo dziękuje KIMICHI ;3

2 komentarze:

  1. Przepraszam bardzo...ale ja nie takie pytania pisałam. One były inne mniej więcej takie:
    1.Lubisz anime Kuroshitsuji?
    2.Ulubiona postać z anime?
    3.Kim według siebie jesteś?
    4.Lubisz pandy .3. ?
    5.Uczysz się japońskiego?
    6.Jaką anime/mange/film/grę lubisz?
    7.Najciekawsza książka według ciebie?
    8.Co skłoniło cie do założenia bloga?
    9.Co chciałabyś robić w przyszłości?
    10.Ulubiona postać z anime/mangi/filmu/gry?
    11.Lubisz rysować/pisać lub słuchać muzyki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu mogło sie pomylic, lecz teraz jest juz dobrze :)

    OdpowiedzUsuń