wtorek, 19 czerwca 2012

Smutne wieści :(

Witajcie moi kochani....
Niestety padł mi komputer, muszę go oddać do naprawy, a co za tym idzie,, wszystko mi wykasują,, łącznie z wszystkimi opowiadaniami :(  T_T jestem zrozpaczona, nie wiem co robić i kiedy będę miała komputer z powrotem, więc wybaczcie, ale najbliższa notka, pojawi się  dopiero 1 lipca najpóźniej...mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie i dacie mi troszkę czasu na napisanie nowych rozdziałów...
:( Buuuu Maru chce się płakać,,,chociaż chyba nie mam już czym, gdy dotarło do mnie co się stało popłakałam się ....Chociaż pewnie każda z was słysząc, że ich opowiadania nad którymi tak pracowały poszły w ,,,,świat, załamałybyście się,, :( Więc mam nadzieję, że mnie  zrozumiecie i dacie mi trochę czasu....

Wasza zrozpaczona Maru .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz