sobota, 30 marca 2013

Smacznego jajka !!!

Hey kochani, nie umiem składać życzeń a nie chce robić "kopiuj" - "wklej" jakiegoś wierszyka :)
WIęc powiem tylko tak, Wesołych i pogodnych świąt, pełnych yaoi i miłości xD
Dużo słońca i uśmiechu na twarzy :) No dobra, tyle tego xD
Miałam wstawić wczoraj rozdział lecz niestety chata wypełniona całą rodziną i dzieciakami nie pozwala na pisanie rozdziałów, ale prawdopodobnie jutro znajdę chwilkę, a jak nie to w poniedziałek ponieważ jest to dzień gdy wszyscy jadą do domku :P
Więc rozdział ... ostatni rozdział "Mist'a" pojawi się jutro, najpóźniej w poniedziałek :)
Jeszcze raz Wesołych Świąt moi kochani yaoiści <3
Maru was kocha <3



Oto kilka obrazków na miły wieczór :)

Trrruskawki <3 *_*

A oto według mnie idealny obrazek przedstawiających Ryu i Isamu z ostatniego rozdziału <3 Zgadzacie się ? :3

mrauuu jakie zaskoczenie >_< haha


Nie ładnie się tak zasłaniać xD
 <3 Kissy Kissy
Mam nadzieję, żę się podobały obrazki :) Do jutra lub poniedziałku <3

4 komentarze:

  1. Ja również życzę Ci:
    Dużo yaoi,weny,pomysłów na opowiadania,szczęścia radości no i wszystkiego co dobre ^…^
    A obrazli mi się bardzo spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, yaoistycznych jajek i mnóóóstwo kawaii króliczków x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego ! ^^ A obrazki super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy z jakiegoś anime jest obrazek z Ryu i Isamu?
    I to samo pytanie do chłopczyków z truskawką.

    ~~~ megii

    OdpowiedzUsuń