środa, 20 marca 2013

Hey kochani ;3

Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda:)
Następna notka pojawi się w piątek, jeszcze nie wiem, z którego opka dodam rozdział, ale raczej ( a przynajmniej mam taką nadzieję) , uda mi się zakończyć Mist'a.
No ale o tym dowiecie się w piątek późnym popołudniem:)
Więc moi kochani.... do piątku! :)
Trzymajcie się cieplutko, buziaczki od Maru ;****

PS: Od wtorku przyszłego tygodnia będę miała więcej wolnego ( plus święta), więc w przyszłym tygodniu na pewno pojawi się kilka notek :)
Cieszycie się ? :) Bo ja tak xD

3 komentarze:

  1. Och, wiesz od niedawna czytam Twojego bloga. I jest świetny. Podobają mi się Twoje pomysły. Na prawdę piszesz bardzo ciekawie;)
    Nie mogę się doczekać jakiegoś rozdziału...
    Pisz, pisz!
    Pozdrawiam i weny Ci dużo życzę!

    Kathi

    Ps. Powiadamiasz o rozdziałach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na Zagubionego :D Gin

    OdpowiedzUsuń
  3. Ugh! Maru, jak możesz o to pytać?" Czy ktoś tu jeszcze zagląda?" Oczywiście, że tak! JA tu JESTEM! Byłam i raczej będę. Jak inni zresztą. Hmm piątek powiadasz? Wiesz, musze się pochwalić. Ostatnio zrobiłam się jakaś taka bardzo....cierpliwa. Szok O.O no nie x> Ale oby nie trwało to za długo bo wtedy nie byłabym to ja xp Tak więc czekam z C-I-E-R-P-L-I-W-O-Ś-C-I-Ą na note;) Cięszem się że masz wiecej wolnego.
    Do następnego posta!
    Trzymaj się Maru;*
    ~.~
    Lilka B
    P.S. Opo Serce nie sługo, bosz! Wiesz jak mnie wciągneło! I jakie było moje rozczarowanie gdy skończyłam czytać ostatą note na ten temat D;
    Będę czekać. Nie spiesz sie^^ Nah;)

    OdpowiedzUsuń