niedziela, 3 marca 2013

Moi kochani ;3

Przepraszam, że jeszcze nie dodałam żadnej notki, ale mam ostatnio straszne dni, ( Bianca wiesz o co chodzi). To osobiste sprawy, ( nie sercowe), ale bardzo ważne i muszę je rozwiązać jak najszybciej, bo inaczej jasny szlag mnie trafi.
Dlatego niestety nie ma jeszcze rozdziału, ale postaram się do końca tego tygodnia coś wstawić, prawdopodobnie zakończę najpierw "Zagubionego w czasie" a potem zajmę się czymś trudniejszym, czyli zakończeniem " Mist'a". 
Mam nadzieję, że mi wybaczycie tę nieobecność i nie zostawicie mnie ani mojego bloga.
Wiem, że każę wam czekać, a niektórzy z was do cierpliwych nie należą, ale proszę was jeszcze o dosłownie ( max) tydzień. Nawet jeśli się z tym nie uporam w ciągu tygodnia ( ze swoim problemem)
 to wstawię notkę. Obiecuje.... Macie słowo Maru ;3

Mam nadzieję, że nie jesteście zbyt źli i poczekacie jeszcze trochę ;3 
Buziaczki dla was ;*****


Wasza Maru ;3

3 komentarze:

  1. Maru, kochanie nie spiesz się z niczym. Poczekaj aż wszystko Ci się poukłada. Ja również PO-POCZEKAM=____= nawet gdyby miało to potrwać 2 miesiące.........hmm 2 miesiące.......nie, no dobra aż tyle nie dam rady O.O lol. Ale gdy jednak zajdzie taka potrzeba POCZEKAM jeszcze wiecej. Zaznaj dobroć mojej łaskiX) z tym czekaniem( jak ja nie lubie tego słowa-.-) Pamiętaj że jeśli chodzi o mne to ja zawsze TU będę. Tak, będę nawiedzać tego bloga swoją osobąO.< BÓJ się MaruXD Łatwo się ode mnie nie odczepisz i żebym nie powiedziała że wogóle sie nie odczepisz. Gdyby powód nie wstawiania notek nie były taki jaki jest tylko np lenistwo to oj kochana tak bym ci namarudziła i nie dała spokoju...mhm. No ale dobra, teraz to naprawde Ci współczuję dlatego trzymam kciuki żebyś poradziła sobie ze swoim problemem. Wiadomo, nigdy nie jt przyjemnie ale potem gdy sie z tym uporasz będzie tylko lepiej(chyba, raczej, napewno, uh plącze mi się wszystko;/)
    Trzymaj się Maru! Jestem z tobą(mentalnie rzecz jasnaX>) Nie odczepisz się ode mnie pamiętaj^^
    -to miała być grożba>;|
    Dobra powoli mi odwala. Kończe bo napisze coś jeszcze głupszegoXD
    Całusy;* i branoc ;O
    ~.~
    Lilia Bezu(lub poprostu lilka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Maru, pamietaj ja zawsze będę tutaj czekać.
    I tak jak moja poprzedniczka powiedziała, poczekaj, a wszystko się ułoży i nie śpiesz się z niczym.
    BĘDĘ CZEKAĆ, I NIGDY NIE WYSTAWIĘ CIEBIE ANI TWOJEGO BLOGA .3.
    Również będę nawiedzać Twego bloga buahahahahahahahaha
    Dobra...bardziej złożonego komentarza nie stworzę chyba....
    Więc.
    Powodzenia i Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży.. :) Ginek ^^

    OdpowiedzUsuń