niedziela, 27 stycznia 2013

Happy Maru *w* + AOW

Jakie było moje zaskoczenie gdy przed chwilą zajrzałam na pocztę a tam co??!
Aż 27 komentarzy od kogo?? HAaa!! Maru jest taka Happy :)
Fineya - bardzo ci dziękuje za wszyściutkie te komentarzyki, mam nadzieję, że spodobają ci się wszystkie opowiadania :)
Wiem, że robię mnóstwo błędów, niektóre nawet jak sprawdzam opko 30 raz dalej ich nie widzę xD
haha i masz rację, przydałaby się Beta, ale jak na razie żadnego chętnego nie było.
No nic, zachęcam do dalszego czytania i komentowania ;3
Dziękuje cieplutko...

Maru ;3







Nowy magazyn - AOW - Asia on Wave <3





http://www.facebook.com/groups/magazyn.aow/?ref=ts&fref=ts     - a oto strona założycieli magazynu na facebook'u gdzie możecie zobaczyć jak wygląda pierwsze wydanie magazynu Asia on Wave <3 Oraz założyciele chętnie tam odpowiedzą na wszystkie wasze pytania... 




http://sklep.magazyn-aow.pl/ - na tym sklepie możecie zamawiać magazyn :)

Albo na facebook'u umówić się na odbiór indywidualny w danym mieście:)
Bardzo gorąco polecam ten magazyn, sama odebrałam go wczoraj  i jestem zachwycona, wniebowzięta *_* <3
Choć nie mam czasu to siedzę i czytam :) haha
Na razie magazyn będzie pojawiał się co 3 miesiące a cena nie jest duża bo 14,90 zł

Jeśli spodobał wam się magazyn i chcecie by został z nami na dłużej, zachęcajcie znajomych, przekazujcie informację dalej.
Magazyn musi się sprzedać aby pozwolono im dalej go wydawać :) A ja mam nadzieję, że im się to uda a wy, albo chociaż cząstka was będzie miała w tym swój udział ;)

Pozdrawiam gorąco...
Wasza kochana Maru;3



2 komentarze:

  1. Na błędy da się jako tako przymknąć oko. ;P
    Życzę ci dużo weny, bo to jest najważniejsze i chęci do pisania! :D
    Jutro już wracam do czytania i komentowania. A tak w ogóle to o co chodzi z tą godziną, co z nią nie tak, czemu jest aż 9 godzin do tyłu? U mnie jest 00:29 a tu... 9 godzin do tyłu!? DLACZEGO? xD

    Kocham:

    ~Fineya

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej~~
    Nominowałam Cię do Liebster Award <3
    http://nancyboyyaoi.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń