piątek, 1 lutego 2013

Informacja :)

Hey mam nadzieję, że się ucieszycie, ale w niedzielę,,, raczej późnym popołudniem wstawię kolejny rozdział...jeszcze nie wiem czego xD Ale na pewno coś się pojawi:)
Przepraszam za tę moją nieobecność, ale nocne zmiany w pracy nie pozwalają mi na wiele...a poranne praktyki i lekcje tym bardziej sprawiają, że Maru strasznie potrzebuje snu,,,ale niestety nie dostanie go w najbliższym czasie...Ale dla was się poświęcę i napisze rozdział :)
Nie chce byście mnie opuścili :(

Dlatego proszę o jeszcze chwilę cierpliwości :) Do niedzieli nie jest wcale tak daleko:)
Ah i trzymajcie za mnie kciuki jutro....sesja :/
Egzamin...oj straszny... egzamin,,,, ;3


Kilka obrazków dla was ;3



Awwww*w*





mhm,,, xxxxx


<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 Słodziutko ;3




A oto jeden z obrazków z opka "Zagubiony w Czasie" - Isamu i Ryu <3




Sweetaśny ten obrazek neee? :)


Kissy Kissy <3 



Do zobaczenie w niedziele :) Ah i nie zapomnijcie trzymać jutro kciuków ;3
Buziaczki <3
                                                                                
                                                                                          Wasza Maru ;3

3 komentarze:

  1. Poczekamy :)
    Powodzenia na egzaminach Maru-chan ~
    A obrazki:
    *______________*
    *buźka wyrażająca więcej niż tysiąc słów xD*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i super że wracasz w niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymałam kciuki I I CZEKAM OD RANA NA ROZDZIALIK XD ;p Jak poszła sesja?

    OdpowiedzUsuń