sobota, 5 stycznia 2013

yay ^^

Droga Agnieszko, bardzo ci dziękuje za tak "kochane" komentarze:) W żadnym wypadku mi się nie znudziły i cieszę się, że spodobało ci się opowiadanie "Mój Aniołek" mam nadzieję, że pozostałe także przypadną ci do gustu oraz oczywiście pozostałym czytelnikom,.,,, o ile jeszcze ich mam xD
Miałam dzisiaj strasznego doła ale przez twoje komentarzyki poprawił się on o 180 stopni.
Dziękuję jeszcze raz i serdecznie zachęcam do dalszego czytania:)

I oto kilka moich ulubionych obrazków, nie wiem czy je kiedyś już wstawiałam czy nie... xD





 Mam nadzieję, że się spodobały :)
Co do następnej notki pojawi się ona może jutro, tego jednak nie mogę zapewnić, gdyż w poniedziałek wracam do "pracy" dalej mam jeszcze praktyki w szkołach i muszę wymyślić jakiś temat by ich nie zanudzić :) Życzcie mi powodzenia bym wytrwała w tym harmidrze :)
Buziaczki..... ;3;3;3;3
Wasza kochana Maru ;*

4 komentarze:

  1. o jeja! Jakie śliczne są te obrazki! Naprawdę ! :) Mam nadzieję, ze dodasz notkę szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojaciejaciejcie^^

    no więc.. wczoraj zdążyłam przeczytać tylko "Mojego Aniołka" i już nie moge sie doczekać, aż zabiore sie za następne <3

    czyli jak nie znudziło Ci sie moje "Kocham najbardziej na świecie" to dalej moge spamić Ci moją miłością? *.* ^ ^

    zabieram sie już za następne!
    WENY! ;)

    Twoja wierna fanka agnieszka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Waaa. OBRAZKI MNIE ZACHIPNOTYZOWAŁY *Q* *ściąga na komórkę*
    Mam nadzieję, że nastepna notke uda Ci sie dodać bo nie mogę sie jej doczekać .
    Pozdrawiam oraz weny na notki życzę !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne i jakie sweet ^^ :) Czekam na rozdzialik ;P

    OdpowiedzUsuń