sobota, 29 czerwca 2013

Wyjazd :(

Moi kochani..... Niestety wyjeżdżam jutro w okolice Poznania do pracy. Biorę ze sobą laptopa ale nie mam bezprzewodowego internetu. Jak tylko gdzieś złapię zasięg od razu tu zajrzę ;3 Będę tęsknić.
Postaram się wstawiać rozdziały raz na tydzień.... 
Buuuu :( Maru będzie za wami bardzo tęsknić... módlcie się by mi się udało znaleźć miejsce gdzie bez problemu mój internet będzie działał xD

Maru was bardzo kocha..<3 Trzymajcie się cieplutko i pamiętajcie...  czytajcie Yaoi, oglądajcie Yaoi <3 i nie zapomnijcie o mnie ;3

Wasza Maru ;3

6 komentarzy:

  1. Będę czekać ^U^ I wydaje mi się, że będzie gdzie złapać zasięg :3
    W sumie, skoro jedziesz w okolice Poznania, to mniej więcej bęziesz tylko o paredziesiąt czy tam parenaście kilometrów ode mnie xD
    Będę czekkała i też będę tęsknić.
    Czytamy Yaoi, czytamy Yaoi i nie zapomnimy ^U^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta radość gdy zobaczyłam, że jest kolejny wpis, a tu nagle takie rozczarowanie ;<
    Ale czekam z nadzieją na kolejne wpisy, a żeby sie nie nudzić przeczytam jeszcze raz "Mój Aniołek"
    Czekam..

    ~ Hikaru

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią poczekam na dalsze części twoich opowiadań.
    Chociaż nie kryję lekkiego smutku z takiej przerwy.
    A co do zapomnienia nie ma się czym martwić i z chęcią
    poczekam na zakończenia ZwC :3

    ~~~ megii

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Maru,
    Dla ciebie wytrzymam wszystko.
    Do pracy rodacy!!
    A ty pisz, pisz i nie zapomnij o nas

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo piękne piszesz opowiadania szkoda że krótkie
    bardzo bym chciał czytać opowiadania twoje które mają 100 rozdziałów
    będę czytał na dalsze losy bohaterów twoich opowiadań

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś przeze mnie nominowana do liebster Award. Szczegóły u mnie na bogu. :3

    Meggu~

    OdpowiedzUsuń