poniedziałek, 17 czerwca 2013

Mały poślizg ;3 - ale i tak mnie kochacie tak? O_O

Hey kochani, przez sesję, która  na szczęście się już zakończyła, i pracę, która niestety wciąż trwa nie byłam w stanie dodać rozdziału, ostatnio jestem po 12 lub po 16 h w pracy :/ taaa ktoś by powiedział, że to ambitne xD ale moim zdaniem chyba zwariowałam,,,
no nic a wracając do rozdziału. Powinien pojawić sie w środę. Jeszcze nie wiem czy  to będzie ostatni rozdział "Zagubionego w czasie" czy kolejny rozdział "The allies". Mam nadzieję ,że się nie gniewacie i poczekacie jeszcze troszkę ;3
I bardzo dziękuje za komentarzyki *_* Aawwww było ich aż 9 co mnie bardzo cieszy, rzadko kiedy jesteście aż tak aktywni, poprawiliście mu humor przez co sesja przeszła mi w nieco lepszym humorku ;3
Maru was kocha, i do zobaczenia w środę ;3 - prawdopodobnie wieczorkiem ;3

4 komentarze:

  1. Nie gniewam się i oczywiście, że poczekam ^~^

    Wow, dużo czasu spędzasz pracując. Teraz będe sobie myśleć, co z tych dwóch opowiadań planujesz wstawić
    ^U^

    Do zobaczenia w środę~!
    Kimi~

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto czekać ;)

    ~ Hikaru

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią poczekam i mam nadzieję ,że wstawiasz niedługo rozdział ZwC

    ~~~ megii

    OdpowiedzUsuń