sobota, 9 lutego 2013

Moi kochani ;3

Hey hey :) To ja hihi wasza Maru ...
Nie zabijajcie mnie, ale jestem w trakcie sesji plus praca więc nie daje mi to wiele czasu na pisanie.
Jednakże, poprawię się już w przyszłym tygodniu więc poczekajcie jeszcze troszkę :)
W przyszłym tygodniu ( nie wiem jeszcze dokładnie kiedy) pojawi się nowy rozdział, prawdopodobnie "Mist" albo go zakończę w jednym rozdziale albo napiszę dwa, zastanowię się jeszcze nad tym :)
No nic, uciekam się uczyć, jest już 22 a jutro egzamin z literatury xD
Ściągi się same nie zrobią a muszę jeszcze przejrzeć notatki:)
Trzymajcie za mnie kciuki kochani ;3

Wasza (zapracowana, zmęczona, niewyspana ale  kochająca was bardzo bo tu jesteście ) Maru ;3

3 komentarze:

  1. Poczekamy :)
    Uuuu rzeczywiście masz dużo na głowie.
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmaaaaaaarrrrrruuuuuu!!!!!! Wiesz, że masz super bloga?! Nie?? No to już wieszXD! Tak sobie tu zaglądam i zaglądam i czytam i czytam. No i stwierdzam, że tw opka sa kawaiii*.< (oprucz "Mist"-do głowy by mi nie przyszło, żebyś coś takiego napisała, ba nawet nie pomyślałabym, że coś takiego "zalegnie w tw główce. No tak ja nie myśle-.- hehe żart, czasem trzeba nie_/~'-'~\_ no ale to nie zmienia faktu, że tw czytelniczka [ja]cofa się w rozwoju. O jakieś 10 lat i jeszcze ma zaciesz na twarzy^^. Niestety mamy problem.)
    No, a tak wracając do tematu to mam nadzieje, że niedługo wrócisz, bo mam niedosyt opowiadanek. Najbardziej podoba mi się "Zagubiony w czasie", 1 i 2cześć "Poznać prawde" oraz "Mój aniołek" ale inne opka też bardzo przyjemnie mi się czytało^^. Jednak tamte 4 musze wyróżnić, bo są świetne. O błędy nię bede sie czepiać bo kto ich nie robi. Ważne, że się starasz. Maru, nawiedzają mnie straszne wizje-szlachaT.T-,że jak skończą sie opka: Mist i Zagubiony w czasie to i blog się skońcy. W podświadomości błagam siły nadprzyrodzone o to abyś miała coś w zanadrzu bo....chyba umre. Tak wiem troche chisteryzuje. Jestem jak piesek, który szybko się przyzwyczaja no i jak widzi że autor zawiesza lub co gorsza kończy bloga to piesek to przeżywa tak jakby jego pan wbijał mentalnie nuż w serce psiaka zostawiając go gdzieś na brudnej ulicy. Tak wiem mam wybujała wyobraźnie=) no dobra to powodzenia na sesji i weny.
    ~.~
    Lilia Bezu

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod Lilia Bezu we wszystkim :
    - najbardziej mi się podobają te 4 opka
    - też się boję,że się blog skończy TT_TT ... Wybacz mam 14 lat i mi hormony szaleją (-_-')
    - z tym, że każdy robi błędy zwłaszcza kiedy ma nawał pracy, tak jak ty, czy ja < u mnie dochodzi jeszcze dysortografia,ale to szczegół >
    - i generalnie cała reszta ...
    ~~*~~*~~*~~*~~*~~

    POWODZENIA NA SESJI
    I W PRACY ! Mam nadzieję,że egzamin poszedł ci dobrze i fani będą mogli być z ciebie dumni :D Weny życzę ! Więcej wolnego czasu też !

    Twoja wierna fanka :
    Akemi - chan !
    Buźka :**

    OdpowiedzUsuń