niedziela, 17 lutego 2013

Gomenasai :(

Kochanie bardzo was przepraszam, że do tej pory nie ma żadnej notki, ale to się zmieni. Dzisiaj niestety jestem zbyt padnięta po męczącym weekendzie... niestety nie była to zabawa a nauka :/
Dlatego notka pojawi się dopiero jutro koło 20 bo później idę do pracy albo we wtorek o tej samej h :)
Dlatego nie gniewajcie się na mnie:) Jutro albo we wtorek będzie na 100 procent ;3 Więc poczekajcie jeszcze chwileczkę ;3
Buziaczki ;* Ah i przepraszam, że nie dodałam nic na walentynki ale no cóż, PRACA :( Naprawdę bardzo was przepraszam ;3
Wasza kochana Maru ;3

2 komentarze:

  1. Biedna Maru, piedne czytelniczkiT^T. Jeżeli jt lub we wt. nie pojawi się notka to zrobie Ci niezłą awanture;O! No nic wbrew mojej woli POCZEKAM-.- , chociarz to czekanie mnie zabija od środka.
    Trzymaj się słońce i wypoczywaj!
    ;*
    ~.~
    Lilia Bezu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny Maru-chan przez Cb dostałam palpitacji sercaO.o Nie ma to jak mieć zawał w 19 roku życia. Myślałam, że zawieszasz bloga-.- Jak dobrze, że nie. Wiecej tak nie rób błagam Cię=( . Wypoczywaj i weny życze;*

    OdpowiedzUsuń