wtorek, 21 stycznia 2014

Koooochani!!!! :(

Ta sesja mnie wykańcza! :( Zachciało mi się studiować ehh..
Następny weekend mam jeszcze gorszy! 6 egzaminów! 3 prace pisemne do oddania, usta prezentacja i 11 stron słówek do nauczenia :( 
To mnie wręcz przeraża. :( 
Dlatego niestety rozdział zostaje odłożony w czasie. Do końca tego tygodnia na 100 procent rozdział się NIE pojawi. Ale we wtorek, gdy już odeśpię w poniedziałek stres, rozdział powinnam napisać i wysłać Draconce do poprawek, ale do tego jeszcze muszę się z nią dogadać :)
Więc... trzymajcie za mnie kciuki <3
Wasza Maru w tym roku ma licencjat! Koniec! Jeszcze tylko pół roku xD
Kocham was bardzo i to dla was piszę. Nie zapominajcie o tym :)

Wasza Maru;3 









 Ah te oczy xD haha

 <3 Trzymajcie kciuki ;3

7 komentarzy:

  1. Kocham Cie moja Maru ;* uczaj sie i wracaj do mnie. ;* w lutym sie widzimy! slonce :p moze zrobisz jakis zjazd fanow czy cus we Wroclawiu ? Mamy czytelnikow z Wrocka? Zbetuje wszystko co mi wyslesz, a w najblizszym czasie postaram sie zbetowac DŚ 10. Kocham cie. Twoj skrzacik.

    Draco'nka

    A tak ps. Jak zobaczycie na jakims fp potterowskim moj podpis tylko bez ' to to nie ja, tylko malolata ktora odgapia ode mnie sporo rzeczy. Buziam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cię. czekam na następne rozdziały o miłości pomiędzy Draco i Harry.
    wracaj szybko i ucz się. będę czekać na cb.hehe

    bardzo ładne fotki .:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne te oczyska Kuroko xD

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje opowiadania, są genialne *.*
    _______________________
    http://anything-could-happen-yaoi.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    Mam pytanie.
    Czy ty nie mialas takiwj rozpiski z blogami? Bo cos kiedys chyba bylo i pamietam ze od tej strony chyba znalazlem opowiadanie z wampirem.
    To bylo o takim typku co mial dwoch niewolnikow i jeden z nich dopiero przyszedl, a drugi sie w nim zakochal.
    Pamietasz moze jak sie nazywal ten blog??
    Blagam o pomoc ;(
    Napisz na na gmail jak mozesz
    DamiannLuntekUrbus17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.piegowata-besennosc.blogspot.com tam znajdziesz w polecanych niestety nazwy tamtego boga ci nie podam bo na telefonie siedzę i polecanych mi nie pokazuje;(

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award ^ ^
    http://kimichi-shinigami.blogspot.com/2014/02/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń