piątek, 17 stycznia 2014

Zimowa sesjo ! Przepadnij!

Moi kochani, 

rozdziału jeszcze nie ma, ponieważ jak widać po tytule.... SESJA TRWA!

Rozdział napiszę w poniedziałek, dogadam się z moją kochaną Betą i dam 

wam znać kiedy dokładnie rozdział się pojawi. 

Mam nadzieję, że nie pomyśleliście, że was opuściłam... W żadnym wypadku ;3

Kocham was moje drogie czytelniczki….  I czytelnicy? xD <3

To dla was piszę i to się nie zmieni :D 

Trzymajcie się cieplutko i nie zapomnijcie o mnie :)

Wasza zapracowana, zmęczona i zasypiająca nad notatkami - Maru ;3


















 Awww kocham te obrazki ;3 Są taaaaaakie urocze <3

1 komentarz:

  1. Maru!! Cóż jak sesja to sesja ucz się chociaż dobrze, żebyś potem miała dla nas więcej czasu zamiast poprawki zdawać. Trzymaj się cieplutko i napisz nowe The allies :)
    Kochamy cię Maru
    Ciri666

    OdpowiedzUsuń