piątek, 3 stycznia 2014

Gomme!!

Przepraszam kochani za zwłokę :( Już wróciłam, wena też i biorę się do roboty.
Święta - Świętami, wolne- wolnym, ale i tak czasu brak.  Poza tym studia, w ten weekend, znaczy się jutro - mam zajęcia i od razu same Kolokwia :/
Więc niestety także nauka mnie od was na trochę odciągnęła. Wybaczcie biednej Maru ;3
Obiecuję, że rozdział pojawi się najpóźniej w poniedziałek. <3
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda i czeka na kolejną notkę <3
Pozdrawiam was wszystkich gorąco ;3
Zacznijmy nowy rok z YAOI <3 hihi
Tym razem pojawi się rozdział "Dwóch Światów", dla tych co narzekali -coś w końcu zacznie się dziać :) haha
No cóż, trzymajcie się cieplutko ;3

Wasza Maru ;3

 PS: Wasza Maru ma w tym momencie właśnie taką minkę:



A teraz kilka obrazków związanych z yaoi <3






 A oto nasz Liam <3

 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

3 komentarze:

  1. Oczywiście, że na Ciebie czekamy, Maru~!
    Jeszcze wczoraj, lub przedwczoraj wchodziłam na Twojego bloga, by zobaczyć, czy czasem nie umknęła mi jakaś informacja o nowej notce u Ciebie na blogu, a tu proszę! Dziś wchodzę na bloggrra i co widzę? Notkę od Maru-chan~!
    Co do Twojej minki... Świadomiść, że już za trzy dni do szkoły mnie dobija ; - ; I bardzi przypomina o nietkniętych lekcjach xD Niestety nie wiem jeszcze, co to znaczy być na studiach, więc mogę się tylko domyślać :D
    Cieszę się, że już w poniedziałek (lub przed) dostaniemy kolejny rozdział „Dwóch Światów" :P
    Liamek jest słooooooooodki~!
    Pozdrawiam i życzę Ci weny, Maru-chan~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że się nie gniewam :P.
    Codziennie patrzyłam czy masz nowy rozdział by mi żaden nie uciekł :D Nie mogę się doczekać nowego...
    Życzę powodzenia na studiach . Szczęśliwego nowego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń