niedziela, 19 stycznia 2014

Arigatou ;3

Dziękuje Kaeru za nominację ;3
A teraz odpowiem na pytanka :D

PYTANIA:

1. Co wolisz bardziej wieś czy miasto?
- Mhm,,, co wolę? Trudno powiedzieć. Z jednej strony uwielbiam swoją wioskę, jednak miasto też ma wiele zalet - kawiarenki, galerie itp. Na wsi można wyjść, nacieszyć się świeżym powietrzem, rozłożyć się na kocyku przed domem. *_* awww... Kocham oba <3
2. Jeździłaś/eś kiedyś konno?
Awwww <3 Raz, w wesołym miasteczku,,... liczy się prawda? Bardzo mi się podobało. Zawsze chciałam jeździć konno, jednak nie miałam okazji. :(
3. Ulubione ciasto?
Ulubione ciasto,,, mhm Szarlotka :D Najlepiej góra posypana kruszonką *_* mniam

4. Ulubiony napój?





Uwielbiam czarną i zieloną herbatę ;3 Kawa tylko z mlekiem i z cynamonem i goździkami ;3 Mniam <3 Uwielbiam też sok z marchwi, ale tylko taki, który sama sobie zrobię ;3
5. Ulubiony zapach?
Zapach? Kocham zapach konwalii <3 Poza tym kocham perfumy Calvina Klein'a - Euphoria <3 I Flower Bomb od Wiktor'a i Rolf'a <3 są boooskie ;3
6. Grasz / Grałaś/eś / Słyszałaś/eś o grze Słodki Flirt?
Czy słyszałam? Tak:) Czy gram? Ojjjj tak :D Mam 5 kont i na każdym próbuję innych dialogów ;3
7. Wolisz chomika czy szynszyla?
Mhm,,, Nigdy nie miałam szynszyli,,, ale to bardzo urocze stworzonko. Chomiki,,,, mhm nie przepadam.
8. Nosisz okulary?
Noszę okularki, ale nie dlatego, że mam jaką dużą wadę. Po prostu potrzebowałam do siedzenia przed komputerem :) Bo niestety mam dużo notatek na kompie i wydałabym majątek gdybym chcąc się uczyć wszystko drukowała xD
9. Jaki masz kolor oczu?
Najlepszy na świecie ;3 Jest to kolor Slytherin'u <3 Awww - Zieleń
10. Zima czy lato?
Zdecydowanie lato. Zima jest fajna, ale nie lubię marznąć ;3

1 komentarz:

  1. Witaj :) Zapraszam na nowy rozdział :D http://dreamofyaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń