poniedziałek, 15 lipca 2013

Liebster Award

Plus, nowy rozdział pojawi się jutro popołudniu <3 Czekajcie cierpliwie :)

Nie muszę podobno odpowiadać na pytania, ale :D To fajna zabawa :D
Pytania Kimichi ;3


1. Masz jakieś zwierze? 
Owszem, mam kota- Kaito, świnkę morską - Pysie ( nie patrzcie tak na mnie, imię wybierała mama xD) oraz od niedawna dwa psy - Iron i Isu :)
2. Jakiej muzyki słuchasz?
J- rock, K- pop, wszystkiego po trochu w sumie :)
3. Jakie rodzaje opowiadań lubisz?
yaoi oczywiście xD haha przygodowe, fantastyka oraz kryminał :)
4. Lubisz Harry'ego Potter'a?
Żartujesz sobie??? Kocham <3 Książkę jak i fim:D Draco !!!!!! Tom Felton *_*
5. A co z Kabaretami?
Kabarety? hahaha najlepsze co może być :D
6. Gdybyś miała wyjechać w wymarzone miejsce z 3 osobami, kim by one były?
Nie mam za wielu przyjaciół ani znajomych, ale gdybym miała już gdzieś wyjechać, Zabrałabym Strega Biankę, Sol oraz wymarzonego księcia z bajki :D A wycieczka byłaby do Japoni lub Korei :) Najlepiej oba miejsca:D
7. Jesteś w lesie. Przed Ciebie wychodzi kobieta w czarnej sukni i czarnych, długich do łopatek włosach. Odwraca się do Ciebie twarzą. Zamiast oczu ma czarne dziury, z których - tak samo jak z ust - wypływa krew. Zbliża się do Ciebie. Twoja jedyna broń, to cyrkiel w kieszeni spodni. Co robisz? 
Jak to co? W mojej głowie już pojawiają się historie na temat pochodzenia kobiety,,, oraz strach xD A co do cyrkla....rzucam jak popadnie w zjawę i dzida!!! Uciekam xD haha
Bo wątpię by zjawa była zainteresowana popołudniową herbatkę ze mną xD
8.  Masz jakieś hobby?
Jasne:) Poza pisaniem yaoiców :D to tenis, piłka nożna, rysowanie  i czytanie wszystkiego co mi wpadnie w ręce:)
9.  Jaki charakter w ludziach Cię denerwuje, bądź irytuje?
Fałszywość, udaje miłą osóbkę a potem najeżdża na nią do kogoś innego... Kłamstwa... czasami dobrze w kłamać w imię większego dobra, ale nie wolno kłamać !! 
10. Kogo najbardziej nie lubisz?
Kogo? Facetów, którzy boją się powiedzieć dziewczynie prosto w twarz co im leży na sercu.
11. Powiesz o sobie coś ciekawego?    Ciekawego o mnie? mhm,, taki ze mnie mały wariat :D haha jestem dość wesołą osóbką, coś ala Naruto :) Co tam jeszcze ciekawego.... Kiedy Maru była mała chciała zostać gwiazdą rocka i całe dnie waliła kuchenną łyżką w garnki :D haha xD

Kimichi, bardzo ci dziękuje, że nominację do nagrodu Liebster Award :D Bardzo się ciesze, że doceniasz moją "pracę" :) Tysiąc buziaczków od Maru :D

Pytania od Meggie :3

1. Co byś zabrał/a na bezludną wyspę?
Tysiąc tomików yaoi, tabliczkę czekolady, ukochanego pluszaka i dmuchany pałac xD
2. Wstydzisz się swoich zainterwsowań?
Oczywiście, że nie :) Jak ktoś się mnie zapyta czym się interesuje to odpowiem, ale nie widzę sensu rozpowszechniać obcym ludziom mówienia co mnie kręci :) Bycie tajemniczą jest super :D
3. Dlaczego akurat pisanie, jak to się zaczeło?
Zaczęło się od Strega Bianki i Sol które poznałam czytając ich blogi, po rozmowie z nimi doszłam do wniosku, że moje wypociny, które piszę dla siebie mogą być równie dobrze umieszczone na blogu więc oto jestem :)
4. Masz tak, że na początku jak z kimś rozmawiasz, nie masz tematów, a po chwili kiedy znajdziecie jeden wątek, znajduje się ich tysiące?
Rzadko się to zdarza w moim przypadku, ale tak,... miałam tak kilka razy :D
5. Jak oceniłabys/łbyś swojego bloga?
Mój blog? mhm,,, bardzo go kocham :D Jest to miejsce w którym moja fantazja i bujna wyobraźnia bierze górę :) Nie piszę rewelacyjnie ale są osoby którym podobają się moje prace z czego bardzo się ciesze:)
6. Co chciałabyś/łbyś zmienić w swoim życiu?
W moim życiu? Nic... co ma być to będzie. Gdyby każdy mógłby zmieniać swój świat wszystko byłoby zbyt idealne:)
7. Streść siebie w 10 punktach.
No dobrze, to będzie trudne :D
1. Humorzasta,,, oj tak Maru miewa humorki:)
2.Wesoła
3. Najpierw robię potem myśle:) Jak mój Kochany Naruciak :3
4.Uwielbiam wszystko co słodkie,.,dosłownie.. Pluszaki, słodycze, ludzi *_*
5. Uwielbiam przygotowywać kolorowe drinki, które wymyślam na poczekaniu :)
6. Śpioch ze mnie straszny :) Uwielbiam spać *_* mhm
7. Uwielbiam się tulać. Nie mam zazwyczaj do kogo więc musi mi wystarczyć misiak - pluszak :(
8.Jestem jak taki mały uroczy ukeś - chodzi o charakter:) Dużo osób mi to zawsze mówi więc taka musi być prawda... awww Maru kawaii :) hihi
9. Maru uwielbia mówić o sobie w 3 osobie xD tak jak teraz haha :) Nie robię tego często, tylko gdy piszę z tymi moimi kochanymi crazy'olami:)
10. I ostatnia rzecz mhm, nie jestem zbyt ciekawą osobą, ale ostatnia rzecz o mnie... co by tu powiedzieć :)
Gdyby w moim świecie zabrakłoby yaoi.... na buzi Maru chyba nigdy by już nie zagościł uśmiech.... Yaoi moim życiem <3
8. Co wkurza Cię w niektórych ludziach?
To jak zamiast być sobą, starają się zaimponować innym.
9. Oglądasz animę, bądź czytasz mangę?
Oczywiście :) Anime, manga, dramy, :) Koooocham<3
10. Jeżeli tak: jakie?
Anime: wszystko po kolei jak leci:) Najbardziej podobało mi się oczywiście: Sekaiichi hatsukoi i Junjou Romantica :) Co do mangi: Viewfinder, Dangeki Daisy :) Czytam wszystko pokolei :) Dramy.... You're beautiful, City Hunter, Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Heartstrings, Boys over flowers i tysiące innych :D
11. Jaki gatunek wybierasz do opisywania swoich historii? Np. fantastyka, yaoi, drama, itp.
Oczywiście najczęściej jest to fantastyka i yaoi:) Co się tam kotłuje w mojej główce... sama czasami nie wiem o czym będzie moje kolejne opowiadanie :)

Dziękuje Meggie za nominację :3 Love u ;3



1 komentarz:

  1. Ciekawe odpowiedzi udzieliłaś muszę przyznać. I trzeba ci pogratulować chyba pierwszy taki blog widzę w którym autorka tak długo go nie zaniedbuje i opuszcza. Życzę ci jak najwięcej weny ,żeby cię nigdy nie zostawiała i tysiące pomysłów w twojej głowie na nowe opowiadania yaoi do bloga ^-^

    ~~~megii

    OdpowiedzUsuń