czwartek, 27 lutego 2014

Gomme!! + Info

Bardzo was przepraszam :( Nie jestem w stanie w tym momencie dodać nowej notki :(
Niestety waszą Maru rozłożyła grypa :( Buuu
Nie jestem w stanie poprawnie napisać całego rozdziału, Draconk'a miałaby za dużo pracy z poprawianiem.
Dlatego na rozdział musi poczekać do poniedziałku :( Postaram się wcześniej, ale to zależy od tego jak będę się czuła;3
Pamiętajcie, że nie zostawię bloga, ani tym bardziej was:)
Za kilka dni wrócę do zdrowia i znowu będziecie mogli mi powiedzieć, czy wam się rozdział podobał czy nie:)

UWAGA:3

Na stronce, którą założyłam razem z Draconk'ą jest KONKURS:)
Zapraszam, do wygrania jedna z bransoletek robionych przez moją kochaną Betę <3
Tu macie link, zaglądajcie, przekazujcie dalej:) <3



Serdecznie zapraszam <3

Wasza Maru;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz