piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowo?

Moi kochani,
niestety nie wyrobiłam się z rozdziałem, ale mam dla was małą informację od mojej kochanej Dracon'ki :)
Od razu mówię, że polecam :) Dostałam nawet jedną pod choinkę :D
Nasza kochana Draconk'a :

"Są ferie, więc mając chęć zapełnić sobie wolny czas wymyśliłam sobie zajęcie. Otóż, potrafię robić bransoletki z muliny z najróżniejszymi, nawet najtrudniejszymi wzorami, ale sama ich nie będę nosić, więc chciałabym robić takowe na zamówienie.Jedna mulina to koszt ok. 1,80 , za robotę chciałabym do 5 zł w zależności od trudności wzoru, dodatki typu koraliki to koszt ok 20 gr. od jednego i 1.80 zł koszt wysyłki. Od Was zależy wszystko. Chętne zapraszam do pisania na maila martyna.mazur2406@wp.pl Buziakuje mocno, Draco'nka"

http://www.moda-online.pl/moda/kolekcje/2010/05/bransoletki-z-muliny1.jpg 

<3  Jak już mówiłam - gorąco  polecam :D - dop. Maru :3


No dobrze, a teraz małe info ode mnie:)
Niestety rozdział nie pojawi się dzisiaj, lecz jak obiecałam dam małe info odnośnie małej niespodzianki dla was:)
Otóż może nie powinnam, bo to blog yaoi, ale za to, że was tak zaniedbałam mam dla was mały konkurs.
Może to niewiele, ale mam do oddania jeden z moich ukochanym kremików do rąk :)
Oczywiście nieużywany xD

Co wy na to? Chcecie mały konkurs?:)
Pod następnym rozdziałem,który dodam już niedługo prawdopodobnie jutro lub w niedzielę, jedna osoba- jeden komentarz. Potem będzie losowanie. Wylosuję jedną osobę :)
Potrzebuję minimum 8 komentarzyków, by było z czego wybierać. 
To jak? Jesteście chętni?
Tak wygląda:)
 

 Jestem konsultantką Oriflame xD. Jak chcecie raz na jakiś czas mogę wam robić takie małe konkursy :D 
Czekam na wasze opinie. :)

A teraz kilka obrazków związanych z yaoi :D







 Haha ten obrazek jest booosssski <3 Sex? xD






4 komentarze:

  1. te obrazki ;3 boskie :D ooo fajny pomysł z tymi bransoletkami, jak coś kasy bd miała to chyba się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje <3 Awwww. Sex ? hahahahahhahaha niedlugo Harry tak bedzie do Dracze ;P buhahhaha Kocham Cie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Maru, jesteś Bogiem... Boginią xD wynajdujesz boskie obrazki, piszesz cudne opowiadania i robisz konkursy z nagrodami^^ eh... wiesz przekonałaś mnie do blogów choć i tak czytam tylko dwa. Ale zgadnij czyj lubię najbardziej ;>
    Całuski :*
    Ciri666

    OdpowiedzUsuń