wtorek, 15 października 2013

Bloody Yaoi - Manga

 Hey kochani :) 
Wiecie, że bardzo was kocham, więc chce się z wami podzielić mangami, które mi się spodobały i nie raz do nich wracam :)

Oto kilka z nich :



 

 

 
http://mangafox.me/manga/gekka_joujin/ 

Ten ostatni dodałam przez pomyłkę i nie jest o wampirach, ale niech już zostanie :)



Nie powiem o czym opowiada każda z tych mang, musicie sami się dowiedzieć :)

Miłego czytania ;) 
Dajcie znać czy wam się spodobały, i która manga przypadła wam najbardziej do gustu :)

Powiem tylko, że tematyka to - wampiry :)
Następnym razem będą inne :)




Ah i do tego oto proszę dla was specjalnie kilka obrazków :)






























Co do kolejnej notki. Pojawi się ona w piątek albo w poniedziałek. Niestety w ten weekend zaczynam zajęcia dlatego taki odstęp czasowy - piątek lub poniedziałek :)
Pozdrawiam <3
Wasza Maru ;3

2 komentarze:

  1. Hyper Love Power najlepsza <3
    I bardzo dziękuję ^~^
    Przeczytam je i polecę reszcie grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mang, na chwilę obecną, nie przeczytam, aczkolwiek mam ograniczony czas na komputer, a i tydzień mam zawalony... Aczkolwiek, obrazki są bardzo fajne C: Pokuszę się o stwierdzenie: Mrrrraśne~! *~* Hehee C: Oprócz pairingu z Vampire Knight, widzę tutaj jeszcze jeden, z pewnego anime, którego tytuł, niestety zapomniałam ; ~ ; Ah, ta skleroza xD
    Maru-chan~ W wolnym czasie zapraszam do mnie C: Jeśli chcesz oczywiście C:

    OdpowiedzUsuń