czwartek, 21 lipca 2016

Maru come back! - Maru powraca ;3

Hey kochani,
naprawdę bardzo się za wami stęskniłam. Wiem, już wiele razy przepraszałam i odkładałam wszystko. Bardzo was za to przepraszam.
Wiele się u mnie wydarzyło, zmieniło. Staram się wrócić do bycia radosną Maru co niestety przez przeciwności losu nie jest takie łatwe.
Jednak postanowiłam do was wrócić. Trochę to trwało wiem, ale wzięłam się w garść i jestem w trakcie pisania kolejnego rozdziału, ale jakiego opka to wam nie powiem :)
Mam nadzieję, że jeszcze nie zapomnieliście o swojej Maru, która uwielbiam nadużywać słowa "delikatnie" oraz stawia wszędzie po kilka kropek, bo tak je lubi.
Jeśli jeszcze tu ktoś zagląda, mam nadzieję, że przeczyta nowy rozdział.
Tym razem wróciłam naprawdę. Za bardzo kocham pisać, by z was zrezygnować.
Chociaż wiem, że pisze tragicznie jeśli chodzi o gramatykę, to z całego serduszka dziękuje tym, którzy doceniają pomysł historii i są w stanie wybaczyć mi błędy w tekście.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie i zajrzycie czasem <3

Kocham was
Wasza oddana, zawstydzona i winna Maru :3



Wasza Maru była na Magnificonie, ktoś był? Kto chodzi na konwenty łapka w górę <3


Mhruuu <3


@_@

 KISE @_@ - cutegasm-

Marshall i Balonowy - kto ich lubi ? <3



Też chce buziaka T_T


13 komentarzy:

  1. Uwierzę jak zobaczę bo po tak długim czasie coś się chce się za bardzo robić sobie nadziei:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. SKAD TEN OBRAZ Z DWOJKA CHLOPAKOW? :o
    I oczywiscie sie ciesze, ze wrocilas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się cieszę! :)
    Co prawda odkryłam tego bloga po twoim 'odejściu na urlop'XDD
    Które zresztą bardzo opłakiwałam bo przeczytam wszystko co było na blogu :/
    A chciałam więcejXD
    Mam nadzieję ,że wszystko pójdzie dobrzeXDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło mi znow Cię czytać.
    Witaj z powrotem Maru
    Mefisto pozdrawiia i wita.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maaru!!
    Wierzyłam, że wrócisz :D Zaglądałam tu i czekałam, i czekałam. Czekam na rozdział!
    Loffki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    autorko, już ja ponownie miałam napisać komentarz pod poprzednim postem, czy jeszcze o nas pamiętasz, a tutaj taka niespodzianka.... cudownie, będę czekała, choć mam nadzieję, że nie każesz długo czekać...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się bardzo, że wróciłaś. Mam nadzieje, że na dobre. Będę tu zaglądać co jakiś czas i wyglądać nowego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maru żyje! Azu się very cieszy! :3 Dzięki tym obrazkom wybaczam ci wszystko i się nie gniewam :) Czekam z niecierpliwością na rozdział/y Mam nadzieje że przerwa, choć smutna to choć troszkę weny ci podesłała.
    Nie opuszczaj nas więcej! :) <3
    Azusa

    OdpowiedzUsuń
  9. Maru nareszcie! Przez ostatnie miesiące sprawdzałam twojego bloga, prosząc w duchu o jakikolwiek odzew. Już myślałam, że nas zostawiłaś, ale to były głupie, dramatyczne myśli. ♡♥♡♥ Jestem taka podekscytowana, że twoja działalność wraca do normy.
    Reina ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęskniłam za twoimi opowiadaniami. Cieszę się, że wracasz do nas z kolejną porcją yaoi<3

    OdpowiedzUsuń
  11. No ten tego... dzień dobry, ja tu nowa... i chyba już zakochana w yaoi... ups!

    Kaboom, tu Viana! Kocham Drarry! Nie, nie ryczałam na niczym. No dobra, oprócz "Poznać Prawdę" (w tym momencie, Maru-Mru, zastanawiasz się: "A co to było za opowiadanie... ach, okay, już wiem")

    Proszę o "Namiętny interes". Ja to lovciać.

    Świetny styl pisania. Wciągnęłaś mnie!

    Drarry <3

    Soooooł... jeszcze tu wrócę!

    Ale teraz... BOMBA DYMNA!

    *Viana schodzi ze sceny*

    No, także ten tego... dziękuję za uwagę

    Viana

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nie zamierzasz wracać, no to kurwa, nie wstawiaj wpisu o come backu. Kiedy kolejny? Za rok? Widać sprawia ci to radość.

    OdpowiedzUsuń