niedziela, 27 września 2015

Wywiesza białą flagę - Nie zabijajcie mnie ! ;3

Hey kochani, 
wiem, dawno mnie tutaj nie było, nie chcę szukać wymówek ani się tłumaczyć więc powód mojej nieobecności zostawię dla siebie.
Cieszę się, że jeszcze o mnie pamiętacie, i dalej zaglądacie na bloga. Naprawdę bardzo mnie to cieszy. :)
Co do opowiadania " The allies" muszę pomyśleć nad nim od nowa co dalej napisać. Poszedł mi dysk twardy i całe opko poszło w pizdu :/ Dlatego najpierw chcę dokończyć Namiętny Interes i Dwa Światy :) 

Odezwę się już niedługo, jeśli dobrze pójdzie pojawię się z nowym rozdziałem jeszcze w tym tygodniu :)
Trzymajcie za mnie kciuki ;3

Wasza ( miejmy nadzieję dalej) kochana Maru ;3









Wasza kawaii Maru ;3 hihi :D
Siedzę i myślę nad ciągiem dalszym opowiadań :D Postęp jest xD


32 komentarze:

  1. The allies jeszczenie zaczęłam czytać, bo nie przepadam za FF Harry'ego, ale na pewno, się za to zabiorę. Więc nie rozpaczam z brak kontynuacji.Co innego jest z innymi opowiadaniami.
    Na Dwa światy czekam najbardziej.. Kocham to! I nareszcie się dowiem co będzie się dalej działo. ;)
    Mam nadzieje, że już wszystko się i wyjaśniło i już nie masz żadnych problemów.
    Ja nie mam zamiaru Cię nigdy zostawiać, aż do samego końca.
    Pozdrawiam... ;*
    Powodzenia..

    OdpowiedzUsuń
  2. No chyba flaga to za mało proponuję sznur od bielizny i dużo flag, każdy będzie się mógł wtedy owinąć usiąść na ławeczce i poczekać na dalszą część ja już czekam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś <33 jaaa prosze dokończ wszystkie opowiadania :0 kocham tego bloga i nie moge sie doczekać tych rozdziałów :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stęskniliśmy się :'c

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęskniłam :) szkoda mi the alliens ale strasznie się cieszę że do nas wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że "The Alliens" ci poszło w pizdu :-; Mimo to z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały :)
    No i miło, że wróciłaś Maru ^^
    I mam nadzieje, że się poprawisz i zaczniesz regularnie coś wstawiać ;p
    Do zobaczenia i dużo weny życzę~! :*
    #Kimie

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie sznur na bieliznę z flagami sie wydłuża:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy kolejny wpis? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Maru chyba zapadła w sen zimowy. Dobranoc do zobaczenia na wiosnę.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w gatunku maruchów sen zimowy trwa rok xd?

      Usuń
    2. Proszę nie przestawaj pisać! Nie zabijaj! Masz prawdziwy dar!Nie rezygnuj. Proszę,nawet się popłakałam...

      Usuń
  10. Maru, czekam na The Aliens, bo to moje ukochane opo<3
    Mam nadzieje że powrócisz z nową weną ;p

    - Ai ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe opowiadania z chęcią zabieram się za kolejne cieszy mnie ze piszesz dalej Życzę weny i Pozdrawiam Yuki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal czekam na kontynuację, już nie mogę się doczekać by zobaczyć jak twój talent rozwija się z każdym nowym opowiadaniem i rozdziałem, dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Maru wiesz, że to nie ładnie zmuszać swoją cichą czytelniczkę do pisania komentarzy? No ale do rzeczy, blog jest super mam nadzieję, że szybko coś wstawisz (no właśnie), wiem jak ciężko jest coś ciekawego i sensownego napisać, dlatego nie poganiam.
    Niech wena będzie z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już prawie grudzień, a tu nic -.-
    Maruuuuu~!!!!!!! Bo jednak wyciągnę ten nóż aby cię pogonić :p
    Pisz, pisz, bo już doczekać się nie mogę~!!!! x.x
    WEEEENY~~~~!!! ;*
    #Kimie- która- próbuje- być- cierpliwa- i -dalej- cię- kocha <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły pod tym postem:
    http://hp-stracony-czas.blogspot.com/2015/11/liebster-award.html?m=1
    Pozdrawiam, Kai :3

    OdpowiedzUsuń
  16. MAAAARUUUUUUUUU!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka :) kiedy do nas wrócisz?
    P.S. Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,
    autorko, ach tak dawno „wywieszałaś białą flagę” a tutaj nic, tęsknię za opowiadaniami....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej!!!! Żyjesz!!!! Ja chcę Dwa światy, a ciebie nie ma od 4 miesięcy. Ja kocham tego bloga i Maru ale jak Maru nie będzie pisać bloga to się od kocham
    Wracaj do nas. Czekamy!! :D

    ~Azusa

    OdpowiedzUsuń
  20. Ej Maru! Chyba nie porzucasz bloga??? Jeśli tak byś postąpiła to chociaż nas poinformowałabyś, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wrócisz?
    Dużo weny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Maru wrócisz??????
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Widze ze jednak cos poszlo zle...
    Czekam na Namietny interest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś długo trwa to Twoje wymyslanie kolejnych rozdzialow, Maru-sensei.
    Pozdrawiam
    ~Panienka W¥p13rd4laj~

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę,napisz coś. Serce mi pęka! Jesteś drugą moją ulubioną pisarką yaoi! Wróć!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieee...... Dlaczego? Błagam wróć

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojeny jestem od niedawna na twoich blogu ale jak widzę że prwie rok nie odpisujesz to nie wiem czy doczekam się na namiętny interes 8 ale życzę powrotu

    OdpowiedzUsuń