środa, 26 marca 2014

Dobre wieści :)

Moi kochani, 
znowu mi się nudziło na zajęciach i napisałam dla was rozdział :)
Niestety jest krótki więc dopisze jeszcze kilka stron i wyśle mojej kochanej Becie do sprawdzenia. 
Chciałam napisać "The allies" albo "Dwa światy", ale niestety wena naszła mnie na nowe opko, więc dostaniecie znowu rozdział "Namiętnego Interesu". Mam nadzieję, że mi to wybaczycie:)
Obiecuję, że rozdział "The allies", bo chyba na ten rozdział czeka najwięcej osóbek, pojawi się w weekend. Jeśli moja Becia nie będzie miała czasu wstawię go bez poprawek, a później poprawiony. Może być? Już i tak kazałam wam długo czekać. 

Za to, że tak każe wam czekać, przepraszam <3 Wybaczycie biednej Maru? Jak dobrze pójdzie, może dzisiaj już wstawię wam rozdział, jednak wtedy będzie on nie zbetowany <3

Wasza Maru;3

2 komentarze:

  1. OOOO tak tak długo się czekało... I się płaciło ;3 już się doczekać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z utęsknieniem na dalszy ciąg opka "Dwa Światy", ale cóż......niech będzie "Namiętny Interes" :)

    DraganestaDiana

    OdpowiedzUsuń