niedziela, 16 marca 2014

Gomme!

Wybaczcie moi kochani, ale niestety rzeczywistość odciąga mnie od was :(
Ale nie martwcie się, jutro zabieram się za pisanie rozdziału:) Potem wyślę go do mojej kochanej Bety :D
I będziecie mogli ponarzekać na to ile błędów zrobiłam i jak strasznie piszę xD
Tak tak, wiem, i tak mnie kochacie :D
Wiem, że trochę to trwa, ale studia już prawie się kończą, jeszcze niecałe 4 miesiące i będę miała licencjat i całe wakacje na pisanie opowiadań dla was:)
Dlatego przez ten czas musicie mi wybaczyć, ale rzadko będę wstawiać rozdziały. Postaram się 2 na miesiąc, może 3. Jednak nic obiecać nie mogę. Mam nadzieję, że zrozumiecie :)

Wasza Maru;3
-przypominam o stronce mojej i Draco’nki :) Zaglądajcie i lajkujcie :)



OMG!! Jak ja go kocham<3 Naruciak!!! (oczywiście zaraz po Drarry xD)


Kto uwielbia Kuroko no basket? Ommnomnmo. Ja kocham!!! <3


Hihi SasuNaru<3


Haha xD 

Chu;3


Seme i Uke <3


So True!! <e


KAKASHI!!! On jest taki szekszi !! <3 Kto się zgadza?:D

 

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam kuroko no basket ;3
    Nie mogę doczekać się kolejnej notki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh tak, ja cholernie uwielbiam Kuroko no Basket i masę yaoi wpleciony w wątek (albo to ja już chora/zboczona psycho-yaoistka to tak widzę)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, a ja miałam taki apetyt na nowy rozdział D: Nie mogę się doczekać kolejnej części D: Ojej, jakie słodkie RinHaru, uwielbiam ich <3
    Zapraszam na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wszystkim, ale NaruSasu to mój ulubiony paring <3 ♥ lovki lovki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to przynajmniej mówisz,że cię nie będzie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Maru! Jesteś! Już myślałam, że o nas zapomniałaś ;( Rozumiem studia ważna rzecz to ucz się żebyś mogła potem dla nas pisać :) Czekam na Namiętny interes genialnie ci wychodzi jak na razie, nie masz tam ostatnio przypadkiem jakiś nudnych zajęć? ;>
    Całuski ;*
    Ciri666

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :) Informuję o nowym rozdziale :D http://dreamofyaoi.blogspot.com/2014/03/rozdzia-xvii-zielona-wrozka.html Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam jedną rzecz... Wiesz, że w tym roku dodałaś 12 postów? A wiesz też, że tylko trzy z nich zawierają właściwą część opowiadania? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzy tylko cztery to tak po pierwsze, po drugie to uważasz, że na studiach to jest tyle czasu na pisanie opowiadań? Szczególnie jak się te studia kończy to wypada się przyłożyć, wiesz? Dlatego i tak powinniśmy dziękować naszej Maru, że w ogóle coś dodaje mówiąc o nieobecnościach, a nie jest tak, że blog cały czas leży odłogiem... więc wąty na bok.
      Kochamy cie Maru!
      Ciri666 :)

      Usuń
  9. Informuję o kolejnym rozdziale na hell-of-fortune :D

    OdpowiedzUsuń