środa, 14 stycznia 2015

Nowe mieszkanko! - chaos

Wybaczcie za zwłokę ale wasza Maru się przeprowadziła i dopiero się urządza i też nie miała za 

bardzo dostępu do internetu.Jednak powoli wszystko wraca do normy więc za kilka dni powinien 

się pojawić rozdział,  postaram się najpóźniej dodać - w poniedziałek, więc strajk nie jest potrzebny 

xDhaha
 
Jeszcze raz bardzo was przepraszam, że mnie nie było. Nie myślcie sobie, że tak szybko się mnie 

pozbędziecie, nie zostawię was ! <3 Kocham was ;3


Wasza (uwolniona w końcu od zrzędliwej ciotki) Maru ;3











Haha <3 uwielbiam to <3 Taaaaakie urocze *_* mały Kisechin waaa *_* 
Ma jego oczka *_* Ktoś już oglądał 1 odcinek 3 sezonu Kuroko no basuke? Jacyś fani? Ja kocham!!!!








UROCZE PRAWDA? *_* Czytam to po raz setny xD <3

12 komentarzy:

  1. Oj Mrau Maru... Już wszystko wiadome... Ja wybaczam. Tylko się tam pospiesz! Bo będę zła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u, a kto będzie Maru szykować śniadanka? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    wenyy <3
    i rozdziałów, gdyż tęsknię, CURWA
    chociaż i tak najlepsze będą zawsze Nowe Życie i Poznać Prawdę (wciąż foch za zakończenie)
    Jeszcze raz weny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. MAAARUUU!!! =^.^=
    Wracaj z nowymi rozdziałami i to w trybie now, bo mnie coś trafi (tak zwany szlag)
    Ogarnij się tam szybciutko i znajdź dużo czasu na yaoice ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bo zapomniałam wcześniej, zbyt podjarana Twoim rychłym powrotem ;-)
      TA MANGA JEST BOSKA!!
      A ten mały... awwwww KAWAIII =^.^=

      Usuń
  4. Maruuu czekammm ;)
    Szybko mieszkanko ogarniaj i wracaj z nowymi pomysłami ;P
    Wenyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem komentować, więc nie chciałam nic pisać. Postanowiłam jednak zostawić znak, że tu jestem i czekam na twoje opowiadania, bo są naprawdę wspaniałe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra , dobra wybaczam.. Ale masz się postarać, bo inaczej cię zjem T-T

    OdpowiedzUsuń
  7. KAWAIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ON JEST TAKI UROCZY. A TO JAK ON TENSKI ZA "PAPĄ" NO POPROSTU RZYGAN TĘCZĄ. TAKIE KAWAIIIIIIIIIIIIIIII :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wtorek a rozdziału nie ma

    OdpowiedzUsuń