wtorek, 23 października 2012

Informacja !!!!

Hey kochani, przepraszam za brak notki, ale miałam urwanie głowy....
Ale nie o tym teraz chciałam mówić... Rozdział 14 - "Zagubiony w czasie" zostanie usunięty, chce poprowadzić historię inaczej, no ale jak, może dowiecie się dziś wieczorem, ale niczego nie obiecuje.
Uważam, że ten rozdział był okropny, i nic nie wnosił, wręcz odwrotnie,,,, no po prostu nie podoba mi się.
Mam nadzieję, że ci co czytają mojego bloga dalej tutaj są i czekają na notki :)
Wiem, że was ostatnio zaniedbałam, ale jak już mówiłam, miałam powód. Ale wracam, będę może miała trochę czasu na napisanie notki :)
Więc poczekajcie jeszcze troszkę :) Ah  i mam nadzieję,że nie macie mi za złe, że chce zmienić losy Shinji'ego... Bo nie wyląduje on w innym królestwie, nie pozna nowych przyjaciół.... będzie całkowicie inaczej.... No kochani moi :) Zaglądajcie... coś niedługo się pojawi ;3

Wasza Maru ;*

2 komentarze:

  1. ok ^^ czekam na rozdzialik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj kochanie.
    Otóż wszelkie znaki na niebie i ziemi mówią mi, że rozdziału jeszcze nie zobaczymy. Więc składam apelację o takowy. Ja rozumiem, że jest mnóstwo obowiązków, ale mogłabyś chociaż dać znać, że żyjesz. To by było miłe, wiesz?
    Więc jak już wcześniej wspomniałam - poproszę, bardo ładnie poproszę o coś nowego. Cokolwiek.
    Tirea

    OdpowiedzUsuń