sobota, 30 sierpnia 2014

Maru przeprasza! (znowu)

Witajcie kochani,
niestety musicie mi dać jeszcze troszkę czasu. Mam trudny okres teraz, niestety nie chodzi o wenę ani o bloga ehh. Jak tylko wszystko się ułoży i wyjaśni wrócę do was, ale nie za rok czy 2 haha:)
Po 10 września wrócę z nowym rozdziałem.
Dlatego proszę, poczekajcie na mnie jeszcze troszkę dobrze?:(
Nie zostawię was nigdy, kocham was moi kochani czytelnicy ;3
Bez was nie było by mnie tutaj.
Jeszcze raz bardzo was przepraszam i proszę o jeszcze trochę cierpliwości.

Wasza (zapracowana, zestresowana, niewyspana, zapłakana,) Maru ;3




10 komentarzy:

  1. Nie bój się , poczekamy ile będzie trzeba :)
    Chociaż za tak długie niedawanie znaku życia powinnaś dostać w ten yaoistyczny łebek
    A 10 mam nadzieje że szybko nadejdzie i że nie będziesz już na tyle znikać
    I ja tak baaaaaaardzo proszę (oczy Puszka ze Shreka) o Dwa Światy albo the allies :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię :) Poukładaj sobie wszystko i pisz spokojnie. Mam tylko nadzieje że nowy rozdział to będzie długo wyczekiwany prze zemnie The allies :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo, Maru, żyjesz <3 mam nadzieję, że szybko poukładasz tam swoje sprawy c:

    love&peace
    paranoJA

    OdpowiedzUsuń
  4. Maru, przyzywam cię!

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 minął, a tu ciszaa... Wiem, iż masz prywatne życie, ale mogłabyś napisać chociaż, DO kiedy wrzucisz nowy rozdział??? (,,po 10" to może być nawet 25 grudnia :( )

    OdpowiedzUsuń