środa, 9 lipca 2014

Kochani moi!

Żyję,,, ledwo ale żyję :( 

Sądziłam, że skoro to tylko praca i inne codzienne sprawy to będę miała więcej 


czasu,,, ale nie!

Szlag mnie trafia, bo tęsknie za wami cholernie i za moimi opowiadaniami :(

Ale jest też dobra wiadomość. Ten okres gdy Maru nie było - kończy się.

Do końca tego tygodnia dodam jeden rozdział, nie wiem jeszcze z którego 

opowiadania, ale na pewno was poinformuje o notkach( oczywiście tych którzy 

podali mi swoje dane bym mogła to zrobić ) :)

Kocham was bardzo mocno moi drodzy czytelnicy i już niedługo do was wracam :) 

Nie gniewajcie się za bardzo dobrze ? *w* <3


Wasza zapracowana Maru ;3









8 komentarzy:

  1. A ja tak się bałam... Ale fajnie, że już jesteś. Heh cicha czytelniczka/Patiś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się już trochę przestraszyłam, że nie wrócisz, ale jesteś! Długo czekałam, więc postanowiłam, że przeczytam twojego całego bloga, od początku do końca, no i udało się! Bardzo się poprawiłaś od opowiadania "Mój Aniołek", jednakże wydaje mi się, iż ono miało najlepszą fabułę ze wszystkich. Aczkolwiek życzę dużo czasu dla nas i dla twoich wspaniałych opowiadań.
    ~~Dosimi_Chan

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiadomość.
    Czekam z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam
    lucynaleg

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra rozumiem. A kiedy dodasz nowy rozdział namiętnego interesu?호

    OdpowiedzUsuń
  5. Z telefonu, ale co tam. Mam nadzieje że ułoży ci się czas, abyś mogła odpocząć (i oczywiście do nas wrócić x3). Wiem że komentuje bardzo rzadko (to chyba 2 albo 3 raz), ale przeczytałam już wszystko, więc z niecierpliwością czekam.
    ~N.Nairi

    OdpowiedzUsuń
  6. Maru ma naprawde malo czasu. :( Nawet dla swojej mlodszej siostrzyczki. Ale i ona sie niecierpliwi, gdyz nie ma czo czytac.

    Draco'nka aka. Skrzacik

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej przeczytałam całego twojego bloga od początku do teraz i .... Bardzo mi się on spodobał zakochałam się w nim. Ciekawie napisane rozdziały. Można przy nich płakać śmiać się a nawet bać... Dlatego bardzo proszę jeśli można powiadamiać o nowych notkach na moim gg.50754321

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu {ok. półtora roku} i utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś świetną osobą! Wprost kocham Twoje opowiadania. <3 Podaję gg, żeby być powiadamianą o nowych notkach - 28151876.

    OdpowiedzUsuń