wtorek, 8 kwietnia 2014

Drodzy Yaoiści!

Hey kochani,

niestety zapowiada mi się ciężki weekend i niestety nie byłam w stanie nic napisać od tamtej pory. Poprzedni weekend też miałam cały zawalony więc ...eh szkoda gadać.
Do tego 4 razy w tygodniu udzielam korepetycji, a w jeden dzień sama na nie chodzę.
Wiem, że obiecałam szybko wstawić kolejny rozdział, jednak nie udało mi się i za to was przepraszam.
Mam nieco napisane, ale nie chce wstawiać byle czego. 
Dlatego proszę was o jeszcze kilka dni cierpliwości. Za pisanie rozdziału zabiorę się już w tę niedzielę od razu po zajęciach, by móc w poniedziałek go wstawić.

Maru o was pamięta i bardzo was kocha <3 Nie zapominajcie o tym <3
:)


 Kocham Kuroko no basuke <3

 Sexy Sebuś <3 *_*
 Kurokocchi *w* and Kise<3
 <3

 Awww so cute<3


4 komentarze:

  1. A ja tu niecierpliwie czekam na nową notkę...No cóż, takie życie, mam nadzieję że się ze wszystkim wyrobisz :D Jak będziesz miała czas to zapraszam na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też cię kochamy Maru!! Nie martw się nikt z tego bloga nie odejdzie, za dobre opowiadania piszesz ^^ Także czekamy, aż skończysz studia i będziesz mogła dla nas piisaać cały czas (przesadzam, prawda?)
    Całuski
    Ciri666

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju miało być wczoraj a niema bo będę miał focha. Świetne opowiadanie nie mogę się doczekać następnego rozdziału
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  4. Aw ;-;. Szkoda ;-;. Co prawda pisze pierwszy raz ale jakoś nigdy nie mialam odwagi wstawic komentarzyka ;3; w sumie twojego bloga czytam juz od okolo pól roku. Nadrobiłam większość opowiadanek i teraz bardzo czekam na kolejne notki :3.
    Weny i czasu życzę <3

    OdpowiedzUsuń