poniedziałek, 16 lutego 2015

Ważne Info

Przepraszam ale wasza Maru ciągnie w tym momencie 3 prace, na szczęście do tej gdzie wyzyskują pracowników składam wymówienie - jutro! :) Miałam złożyć dzisiaj ale niestety z pewnych powodów nie byłam w stanie.
Więc zostaną mi dwie prace i czas dla was...
W tym momencie nie jestem w stanie dodać rozdziału. O łaskawi szefowie dziękuje za jeden dzień wolnego :/ taaaaa Niestety waszą Maru wczoraj siekło podczas pracy i umiera, ale postanowiłam dać znać, że jeszcze żyje xD
Dzisiaj się kuruje, mam nadzieję, że jutro będzie lepiej, bo do pracy trzeba iść :( Oby to choróbsko poszło w las xD
Kochacie mnie jeszcze? 


Wasza (schorowana, potargana, leżąca w łóżku) Maru ;3
 

17 komentarzy:

  1. Nie pyta się o rzeczy oczywiste. Bardzo cieszę się że rzucasz tą pracę mam nadzieję że okres wypowiedzenia jest krótki lub lepiej natychmiastowy:-)
    Czekam na pisarskie popisy:-) SLB

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamy Cię! Czekamy na rozdział i trzymamy za Ciebie kciuki :D Wypowiadaj się i działaj!!!
    Buziaczki, Marusiu-Ciciusiu <3
    Weeny, Ciuciuś :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. To oczywiste że cię kochamy ❤️ Kuruj się na spokojnie my pczekamy ile będzie trzeba 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia :) Niecierpliwie czekam ,ale czekam xd Kochamy cię :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochamy kicia kochamy =^.^=
    Uciekaj z tamtąd jak najszybciej i żyj nie umieraj!
    Pozdrowionka z całego serducha, kuruj się i wracaj do nas :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham cie.. Zdrowiej szybko :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    tak, tak ja droga autorko czekam, i będę czekała, bo opowiadania są niesamowite... zdrowiej nam szybko...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje opowiadania są świetn. *-*
    Oczywiście, że cie kocham. ❤
    Zdrowiej szybciutko i napisz dla nas kolejny rozdział ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twojego bloga♡♡♡
    Zdrowia życze i żeby kolejne rozdziały były równie zajebiste co poprzednie
    Ps. Zapraszam na mojego nowego bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszeliście o nowej ustawie Bloggera, która ma być wprowadzona 23 marca? Radze się zapoznać i spisywać numery gg lub emaile blogów, żeby dostać zaproszenie.
    Czy mogę autorkę poprosić o numer gg lub email?
    Pozdrawiam


    Damiann

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Maru, zapewne słyszałaś o zmianie polityki Bloggera? Od 23. marca ma nastąpić zmiana. Nie wiem, czy Twój blog stanie się prywatny, zatem na wszelki wypadek dodaję mój adres e-mail, abyś mogła mnie zaprosić (bardzo lubię tę historię i chcę ją czytać dalej):
    sarabeth.debeth.denis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam się do prośby Sarabeth
    nie.powiem.nic.nikomu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Meru przeczytałem wszystkie twoje opowiadania i bardzo mi się podobały ale ich nie komentowałem (sorki za to) tak jak reszta podaje mój adres e-mail lichwagrzegorz@gmail.com Sam pisze opowiadanie różnego rodzaju i niedługo mam zamiar założyć bloga i przydała by mi się pomoc kogoś kto się na tym zna więc jak będziesz miała chwile to prosił bym o kontakt
    PS: nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów
    PS 2: jak by co mów mi Niroo

    OdpowiedzUsuń
  14. super piszesz. Przeczytałam wszystko - cudne ( chociaż czekam na dalszą część HP)
    :)
    dagna1688@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopne się
    sakuura.chaan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę długo śledzę twojego bloga. Nie lubię komentować i nie pamiętam kiedy ostatnio tu coś napisałam (albo czy w ogóle pisałam) Zakochałam się w każdej historii twojego autorstwa. Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów. W razie czego też się dopnę, bo nie przeżyłabym braku dostępu do tego bloga
    etain752@gmail.com
    Pozdrawiam Aku :*

    OdpowiedzUsuń