środa, 3 grudnia 2014

Ohayo!

Moi kochani :)

nowy rozdział powinnam wstawić do piątku, a przynajmniej mam taką nadzieję :)

Niestety mam coś ważnego do załatwienia jeszcze więc ogólnie ta moja "nieobecność" skończy się 


po wtorku (09.12.14r.), potem jestem cała wasza i będę starała się nadrabiać za to, że was tak 

bardzo zaniedbałam :)

Kocham was mocniusio ;3


Wasza Maru;3 ( pisane kolorem Slytherin'u <3 xD)




 
Może jak nie będziecie za bardzo krzyczeć wasza Maru wam się pokaże co?
Mhm chcecie wiedzieć jak wasza Maru wygląda?:)
Jeśli tak piszcie w komentarzach ;3
<3<3<3

7 komentarzy:

  1. niecierpliwie czekamy ;)
    Dłuugo Cię nie było - masz to wynagrodzić mnóstwem rozdziałów <3
    Serdecznie pozdrawiam i życzę weny (PRZYDA CI SIĘ!!!),
    Sarabeth M.

    chamska reklama, ale nikt nie skomentował mojego ostatniego wpisu i rozpaczam (będę happy, jak będzie jakiś komentarz lub Maru wstawi jak najszybciej rozdział <3 ): nie-tylko-yaoi-czlowiek-zyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy Maru, czekamyyy ;3
    Życzę weny, by Cię nie opuszczała, po to, żebyśmy mieli co czytać C; I dlaczego mielibyśmy na Ciebie krzyczeć, hmmm?
    Pokazuj siem, jak chcesz ;3 Bo szczerze się przyznam, ciekawość mnie zżera od środka ;D Jestem ciekawa jak by wyglądał kolor Ravenclaw'u na bloggspocie, bo niektóre niebieskie są za jasne, niektóre za ciemne, za neonowe, aj tam XD
    Pozdrawiam, Kimichi ♥

    P.S. Pytanko; W jakim domu w Hogwarcie byś była? Będę się pytała tego każdego, bo nie przyswoiłam jeszcze faktu, że byłabym w Ranevclaw'ie, a zawsze myślałam, że mym przeznaczeniem jest Hufflepuff, no cóż XD

    P.S.2. Przepraszam, za brak interpunkcji, ale tak jakby shifty na laptopowej klawiaturze wygłosiły protest... który się zadziwiająco długo trzyma ;3;

    P.S.3 Komentarz bez ładu i składu, ale co tam C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Byłam a raczej dalej jestem w Slytherin'ie. Dziwne prawda ? No ale cóż :) ja jestem z tego zadowolona :) Ogólnie uważam, że jestem bardziej w połowie Gryffonem i Ślizgonem. mhm może dlatego kocham tak Drarry? xD haha Oh ale Snarry też bardzo lubię *_*
      NIe ma sprawy, dziękuje za komentarz :3

      Usuń
    2. no ja mam nadzieję, że dużo bedzie

      Usuń
  3. Oczywiście że chcemy wiedzieć :) już nie mogę się doczekać rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szybciej, szybciej PS. mogłabyś zrobić opowiadanie z pary z pierwszego obrazka

    OdpowiedzUsuń
  5. "PS. mogłabyś zrobić opowiadanie z pary z pierwszego obrazka" - dołączam się do tego.
    A może coś ze złym Dumbledore - drarry lub OC.
    Ale się cieszę że jesteś. Pokaż się proszę Cię :)

    OdpowiedzUsuń